Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je to hodně smutné. Naši zákonodárci opravdu nepřemýšlejí když odsouhlasí něco tak asociálního.!!

1 0
možnosti

Máte plnou pravdu, ale já na rozdíl od Vás nebyl smutný, ale dostal jsem vztek. Vztek na tu pakáž ve vedení státu, v parlamentu, v senátu a v jiných trafikách, kde se jim dobře žije a na nás dole kašlou a jsme jim ukradení. Jak krásně se dokáží oni spojit, když jim jde o peníze, to se div neobjímají, levice nebo pravice, všechno jedno jest. Copak je zajímá co způsobí dětem? Je jim to jedno, on je tady totiž problém: na tom se nedá nic trhnout, je to průhledná činnost a to není pro ty lumpy, mají rádi když do toho nikdo nevidí a můžou si mastit kapsy. V tomto případě by se měli lidi spojit a Klokánky nedat. Je to záslužná práce, vážím si každého kdo dělá takovou práci.

4 1
možnosti
Foto

Já byla nejen smutná, ale i vzteklá.... Jenže kdybys to napsala vzteklá, tak by to nebylo asi čitelné před desátou večerní ;-D

0 0
možnosti

"Začíná mi být hodně smutno z toho, ..... jak jsou lidé stále manipulovatelní a ovlivnitelní

(médii)."    Proč je vám z toho smutno?  Přes 90 % lidí bylo vždy a všude ovlivnitelných. Jedno zda jedincem na vsi, farářem, "pánem", novinami či modernějšími médii. Je otázkou, nakolik jste ovlivněna i Vy (nebo já).

   Kdybychom byli ovlivňování "optimisticky", byla byste také smutná?  Já jsem tehdy byl.

1 1
možnosti
Foto

Jak píšu - stále.... Je to smutné vždy....

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS